Petdeset evrov za stekleničko slovenske mineralne vode

Družinsko podjetje Stanislava Pšeničnika, ki v Rogaški Slatini upravlja s hoteloma Sava in Zagreb, že nekaj časa izvaža tudi mineralno vodo pod lastno blagovno znamko ROI-Roitshocrene. Nedavno so zanjo na ocenjevanju v kitajskem Guangzhouju prejeli dve nagradi, cena pa na neevropskih trgih dosega celo več kot 50 evrov za pollitrsko stekleničko.

Mednarodno ocenjevanje v največjem kitajskem sejemskem mestu je tokrat pod okriljem sejma prehrambne industrije in ameriške organizacije Finewaters potekalo šele drugič, najboljše pa je izbrala petčlanska komisija, v kateri je bil tudi ustanovitelj in direktor podjetja Purelogica, ki od leta 2008 promovira in trži "premium" mineralne vode.

Ocenjevanja so potekala v štirih kategorijah, voda iz Rogaške Slatine pa je prejela zlato odličje za zunanjo podobo steklenice ter bronastega v kategoriji mineralnih voda z ogljikovim dioksidom. Kot je povedal Pšeničnik, je to poplačilo za trud, ki ga vlagajo v promocijo in trženje mineralne vode, ki je že v 19. stoletju veljala za eno izmed najbolj prepoznavnih v Evropi.

Njihova voda danes osvaja predvsem države vzhoda, Rusijo, Ukrajino, Kazahstan in Kitajsko, pa tudi Bližnjega vzhoda in Amerike. Na teh trgih pollitrska steklenica dosega ceno 50 in več evrov, zato zagotovo velja za najdražjo slovensko vodo.

"Žal država tega potenciala ne prepozna, saj že od samega začetka onemogoča registracijo mineralne vode na trgu Slovenije in Evropske unije, kjer že pet let bijemo sodno bitko," je za STA dejal Pšeničnik in dodal, da bi možnost prodaje v Sloveniji in EU za podjetje pomenilo hitrejšo rast, nove investicije in zaposlovanje, predvsem pa dvignilo ugled Rogaške Slatine in Slovenije kot države, ki spodbuja vrhunske izdelke z visoko dodano vrednost.

Spor med Pšeničnikom in Drogo Kolinsko se vleče že več kot desetletje, saj se vrtina nahaja na zemljišču, ki je v lasti njegovih hotelov. Država mu je že leta 2008 podelila koncesijo za črpanje mineralne vode, zato je kot enega od pogojev za pridobitev koncesije zgradil polnilnico vode. Ker je ministrstvo za kmetijstvo nato ugotovilo, da so že leta 2001 na isti vrtini dali soglasje za polnjenje vode z blagovno znamko Donat Mg, njegovi vodi blagovne znamke niso priznali.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE