31. 8. 2015 | Besedilo: K. Ž.
ZPS: telekomunikacijski operaterji naj prenehajo z zaračunavanjem neutemeljenih stroškov
31. 8. 2015 | Besedilo: K. Ž.
Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je pozvala telekomunikacijske operaterje, naj prenehajo zaračunavati nekatere administrativne stroške, pri drugih pa naj znižajo ceno na raven dejanskih stroškov. Da bi bili v naslednjem krogu pogajanj z operaterji čim bolj uspešni, so začeli zbirati podpise podpore na spletnem portalu www.zps.si.
Stališče ZPS še vedno ostaja, da bi marsikateri strošek moral biti vključen v stroške poslovanja operaterja in jih ta ne bi smel dodatno zaračunavati, so zapisali v sporočilu za javnost. Še posebej to velja za:
- priključnino oziroma priključno takso pri mobilnih paketih,
- prenos naročniškega razmerja,
- prekinitev naročniškega razmerja.
Pri ostalih stroških (sprememba klicne številke, prepis računa, izdaja razčlenjenega računa in zamenjava kartice SIM) si prizadevajo, da jih operaterji znižajo na raven dejanskih stroškov, ki pri tem nastanejo. Visoko postavljene cene administrativnih storitev, še zlasti tistih, ki so povezane s spremembo naročniškega razmerja, namreč vodijo k izkrivljanju konkurence in bistveno poslabšujejo položaj potrošnika kot uporabnika telekomunikacijskih storitev. Zaradi dodatnih stroškov se potrošnik bistveno težje odloči za zamenjavo naročniškega paketa za zanj bolj primernega ali ugodnega, pojasnjujejo pri ZPS.
Potrošnike, ki se z omenjenimi prizadevanji strinjajo, prosijo, da s svojim podpisom na spletnem portalu www.zps.si podprejo zahtevo po prenehanju zaračunavanja neutemeljenih stroškov administrativnih storitev. Njihova podpora bo lahko pomemben del argumentov pri nadaljnjih pogovorih z operaterji, pa tudi z regulatorji trga (Agencija za varstvo konkurence, Agencija za komunikacijska omrežja in storitve, Direktorat za informacijsko družbo, Tržni inšpektorat), so še zapisali pri ZPS.