Slovenski start-up z idejo o vrtu v vsakem stanovanju potuje v Dublin

26. 10. 2015 | Besedilo: K. Ž. | Fotografije: arhiv podjetja

Horticool, urbano vrtičkarstvo, mobilna aplikacija

Na največjem tehnološkem dogodku v Evropi Web Summit, ki bo med 3. in 5. novembrom potekal v Dublinu, bo letos prvič sodeloval tudi slovenski start-up Horticool, ki bo predstavil ambiciozno vizijo: vrt v vsako stanovanje.

Podjetje je bilo med več kot 10.000 prijavljenimi izbrano kot eden najbolj obetavnih start-upov v zgodnji (alfa) fazi razvoja. Organizatorje je pritegnila njihova inovativna ideja, ki omogoča vrtnarjenje tudi tistim, ki o tem ne vedo kaj dosti in za to nimajo na voljo celega vrta. "Naš cilj je vrt v vsakem stanovanju na svetu," odločno in brez trohice dvoma zatrdijo Jaka Verbič Miklič, Katja Goljevšček in Bor Hojs, ki tvorijo ekipo slovenskega start-upa Horticool.

Horticool je namreč prvi spletni vrtnarski pomočnik, ki ljudem z malo časa in nič zemlje na enem mestu nudi vso pomoč, da v svojih stanovanjih oziroma vseh zaprtih prostorih, od dnevne sobe do zdravniške čakalnice, gojijo hrano. Vrt imajo tudi sami v 11. nadstropju poslovne stavbe sredi Ljubljane, kjer jim rastejo berivka, češnjev paradižnik, redkvice, jagode in še marsikaj.

»Bistvo Horticoola je, da deluje kot most med neverjetno količino vrtnarskih virov in storitev na eni strani ter na drugi strani urbanim človekom, ki bi rad vrtnaril, pa nima niti zemlje niti časa, da bi pregledoval to množico podatkov in se učil vrtnarske teorije,« pravi Katja, ki je pri projektu odgovorna za vsebino. Horticool zagotavlja stanovanjskim vrtičkarjem vse na enem mestu: ponuja preverjene knjižnice o rastlinah, škodljivcih in boleznih, pomaga uporabnikom pri načrtovanju notranjega vrtička, pošilja opomnike za vsak opravek, ki ga je treba v vrtičku postoriti. Za težja vprašanja je omogočena spletna komunikacija z živo osebo, začetnikom pa so na voljo vodniki inčarovniki. Horticool je tudi posrednik pri izmenjavi semen in tržnica lokalnih izdelkov, vse funkcionalnosti pa so medsebojno povezane in nadgrajene z družabnim obveščanjem in stalno podporo.

Največji tehnološki dogodek v Evropi, kjer se bo predstavila tudi mlada slovenska ekipa, sicer obišče več kot 30.000 obiskovalcev, 1.000 investitorjev in 1.200 svetovnih novinarjev.

 

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE