7 načinov, da se znebite nereda tam, kjer se najpogosteje pojavlja

3. 2. 2019 | Besedilo: T. S. P.

pospravljanje, Martha Stewart, nered

Nered se zgodi vsakemu. Mogoče ste bili preveč zaposleni ali pa preprosto niste našli primernega trenutka, da bi se posvetili pospravljanju. Morda pa ste oseba, ki se vedno znova znajde sredi nereda. Nič hudega, pravi najbolj znana ameriška gospodinja Martha Stewart, in navede sedem načinov, kako se znebiti nereda za vedno.

Veža

Veža je prvi prostor, ki ga vidijo gosti, ko vstopijo v vaš dom, zato je pomembno, da je pospravljena in urejena. Veža je tudi prostor, kjer že takoj po prihodu domov odložite svoje stvari. Da bi se izognili neredu, poskrbite, da bo vsaka stvari imela svoj prostor. Čevlje pospravite na polico ali v omaro za čevlje, plašč ali bundo obesite na obešalnike, torbico odložite na stol ali klop.

Kuhinjske omarice

Lepo pospravljene in organizirane kuhinjske omarice niso zgolj fantazijska podoba iz revij. Krožnike, pladnje in posode organizirajte glede na uporabo, velikost ali barvo. Poskrbite, da boste ob pogledu na urejeno omarico zadovoljni vsakič, ko boste odprli vrata … in vas ne bo več strah, da bi se na vas usul plaz plastičnih posod za shranjevanje ostankov hrane.

Stopnice

Ste že bili kje na obisku, kjer stopnice uporabljajo za shranjevanje različnih predmetov? Postavljanje ovir na stopnice nikoli ni pametna ideja, opozarja Martha Stewart. Pred stopnicami postavite nekaj okrasnih škatel in vse stvari pospravite raje vanje, kot da jih pustite na stopnicah.

Pralnica

Res je, nihče ne vidi vaše pralnice, razen vas, a če jo boste pospravili, se boste počutili bolje. Če se želite naučiti ohranjati red, potem mora biti organizirana tudi vaša pralnica. Določite mesto umazanim oblačilom in prostor, kjer boste zlagali oprana oblačila ter obešali občutljiva. 

Umivalnik v kopalnici

V bližini umivalnika v kopalnici potrebujete ličila, zobno ščetko, zobno kremo in milo. Predmete, ki jih potrebujete v bližini umivalnika zato organizirajte tako, da bodo na dosegu roke. Lahko se odločite za omarico, košaro ali police.

Delovna miza

Delovna miza mora biti organizirana tako, da boste kljub številnim papirjem še vedno ostali osredotočeni na delo. Račune pospravite na en kup, službene dokumente pa na drugega. Organizirajte tudi pisala, ki naj vam bodo vedno pri roki. 

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE