Novi trendi iz Pariza

11. 9. 2018 | Besedilo: A. Z. | Fotografije: arhiv sejma Maison & Objet

sejem Maison & Objet, oblikovanje, trendi, interier

V začetku septembra se po poletnem premoru začne jesenska sezona sejmov pohištva in dodatkov za dom. Danes se zaključuje sejem Maison & Objet v Parizu, konec tedna se začenja teden oblikovanja v Londonu, v okviru katerega poteka sejem 100& Design, prihodnji teden pa Habitat v Valencii. Pobrskali smo za trendi, ki so bili na ogled v Parizu.

Podjetja vsako leto postavijo na ogled množico novih izdelkov, iz katerih se izluščijo novi trendi, ki jih lahko upoštevamo pri opremi in dekoraciji interierjev. In kaj bo modno letošnjo jesen? 

Skandinavski slog opreme je zagotovo med trendovskimi, a v nekoliko temnejši različici, v kateri poleg prevladujejo odtenki sivke, žajblja in pudrasto rožnate v kombinaciji lesa, usnja in kovine. Med modnimi je tudi eklektični slog opreme, v katerem se mešajo slogi in vzorci s celega sveta. Potem pa je tu še razkošni slog z materiali, kot so marmor, baker in žamet, in temnejšimi odtenki barv, kot so temno rdeča, modra, oker.

A hkrati z novimi trendi in izdelki se vse pogosteje izpostavlja premislek o velikih količinah novih stvari. Kot pravi Vincent Grégoire, kreativni direktor agencije NellyRodi, ki se med drugim ukvarja tudi s proučevanjem trendov na področju oblikovanja in interierjev, je treba razmišljati širše, to pomeni spoštovati človeške in naravne vire, s slednjimi tudi ravnati bolj preudarno, in podajati tradicionalna znanja novim generacijam. Po njegovem mnenju bi se morali osredotočiti na rokodelske izdelke in izdelke iz pravičnih trgovin, lokalne materiale ter seveda na nadgrajene in osvežene, predelane stare izdelke.

!!galerija!!


Na sejmu Maison & Objet, ki poteka vsako leto januarja in septembra, se je na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem javne agencije Spirit Slovenija predstavilo tudi osem slovenskih podjetij: Asobi, Donar, Mizarstvo Bolčič, Posredništvo, proizvodnja in trgovina Žiga Lunder, Rimarket, Tapetništvo Luka Debevec, TKC in 3S Design.

Na razstavnih prostorih dveh italijanskih podjetij Ghidini1961 in Qeeboo je bilo na ogled tudi oblikovanje, ki ga je zanje zasnovala slovenska oblikovalka Nika Zupanc.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE