Za ekološke izdelke se odločajo najbolj pri hrani

22. 2. 2011 | Fotografije: J. B.

ekološki izdelki, potrošniki raziskava, anketa

Potrošniki v Sloveniji ocenjujejo, da je ponudba ekoloških izdelkov na domačem trgu boljša v manjših sprecializiranih trgovinah kot v velikih trgovskih centrih, je pokazala raziskava podjetje Markeragent.com, ki opravlja tržne in mnenjske raziskave na spletu.

 V raziskavi, opravljeni konec oktobra in v začetku novembra lani, je sodelovalo 500 aktivnih uporabnikov interneta v starosti med 20 in 59 leti. V anketnih vprašanjih je bila za ekološke izdelke uporabljena sopomenka "BIO". Odgovori so pokazali, da večina ljudi tovrstne izdelke kupuje vsaj občasno (79,4 %). V velikih trgovskih centrih jih kupuje 72 %.

Med ekološkimi izdelki, ki jih kupujejo vsaj občasno, so sadje in zelenjava (84 %), mlečni izdelki (60,1 %), kruh (41,8 %) in meso (39,5 %). Da je izdelek ekološki, se anketirancem v največji meri zdi pomembno oziroma zelo pomembno pri živilih (90,6 %), čistilnih sredstvih (71,8 %) in kozmetiki (65,7 %). V specializiranih prodajalnah izdelke v večji meri kupujejo ženske (45,9; moški 38,6 %), moški pa v večji meri kot ženske na ekoloških kmetijah (41 %; ženske 28,3 %).

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE