Sejem Heimtextil: kaj je novega v svetu tkanin za dom

12. 1. 2015 | Besedilo: Aleksandra Zorko | Fotografije: arhiv podjetij

sejem Heimtextil, tkanine za dom, trendi

V sredo, 14. januarja 2015, bo v Frankfurtu vrata odprl sejem tkanin za dom Heimtextil. Prvi od sejmov, namenjenih izdelkom za dom in pohištvu, kmalu mu bodo sledili sejem pohištva IMM v Kölnu, francoski Maison & Objet in pohištveni v Stockholmu.

A najprej k tkaninam, ki postajajo, vsaj tako pravijo poznavalci, najpomembnejši del opreme za dom. Sejem Heimtextil, ki se odvija na sejmišču v Frankfurtu, že ves čas daje velik poudarek trendom, ki jih zanje pripravljajo različni strokovnjaki. Tako že od leta 1991 povzamejo najnovejše smernice v oblikovanju tega področja tudi v knjigi, ki izide ob sejmu. Letos so jih naslovili Experience. Kot pravi strokovnjakinja za trende Anne Marie Commandeur iz nizozemskega biroja Stilinstituut, so tokrat zasnovali predstavitev trendov tako, da jih lahko začutimo z vsemi čutili. Tudi knjiga trendov vsebuje interaktivne elemente, na primer, poskeniramo lahko dele knjige in si potem na pametnih telefonih ali tablicah ogledamo njihovo predstavitev.

Za letošnji sejem so pripravili nov koncept predstavitve trendov, ki jih je tudi tokrat pripravila skupina šestih mednarodnih birojev pod vodstvom Anne Marie Commandeur iz nizozemskega biroja Stilinstituut. Ali lahko tekstil spodbudi vseh pet čutov? Ali lahko dekorativne tkanine, zavese, tapete, posteljno perilo, kuhinjske tkanine ... vzburijo naša čustva in nas navdihnejo? Da, odgovarja mednarodna skupina strokovnjakov, ki so se ukvarjali s tekstilnimi trendi. "Ko ljudje opremljajo svoje domove, tega ne storijo brez razmisleka, ampak ustvarijo celotno izkušnjo," pojasnjujejo. Prav zato je tema tokratnega sejma in trendov Experience. Predstavili jih bodo v tako imenovanem tematskem parku. Za prihajajočo sezono 2015/16 so vzpostavili štiri glavne smernice, ki bodo prevladovale pri tkaninah za dom: Sensory, Mixology, Discovery in Memory. V prvi bodo prevladovali hladni pastelni odtenki, v drugi živahni odtenki in vzorci z etnološkim pridihom, tretja smernica bo v ospredje postavila  izrazite barve, kot so črna, vijoličasta in srebrna. Zadnja trendovska napoved pod imenom Memory pa bo za ljubitelje romantičnih cvetov s pridihom starega in vintage sloga. Vsi trendi imajo skupno točko, in sicer zadostiti želji po ustvarjanju razkošja in dobrega počutja v domačem okolju. Prav tako potrjujejo pravilo, da se estetika in funkcionalnost dopolnjujeta.

Sejem bo ponudil pester nabor različnih razstavljavcev, ki imajo v svoji ponudbi vse vrste tekstila za dom, bogat spremljevalni program, ki med drugim obsega strokovna vodstva po trendih in predavanja, kot vsako leto pa namenil tudi nekaj prostora mladim oblikovalcem in študentom. Tudi letos so organizatorji sejma napovedali nekaj zvezdniških imen, ki bodo obiskali sejem. Tako bo že prvi dan sejma priznani oblikovalec Karim Rashid predstavil sodelovanje s češkim podjetje Grund. Prav tako bo novo kolekcijo predstavil razvpiti nemški oblikovalec, ki polni rumene strani nemških medijev, zlasti zaradi ekscentričnega videza in številnih plastičnih operacij, to je modni oblikovalec Harald Glööckler, ki je za podjetje KBT Bettwaren znova oblikoval novo kolekcijo posteljnine in dodatkov. Preteklo leto je bil na sejmu deležen tako pozornosti medijev kot tudi obiskovalcev. Tudi oblikovalki Barbara Becker in Jette Joop, znani zlasti na nemškem trgu, bosta znova prisotni na sejmu z novimi oblikovalskimi dosežki.

Več o dogajanju na sejmu pa v prihodnjih dneh, ko bomo med drugim pisali tudi o slovenskih podjetjih, ki se bodo predstavila v Frankfurtu.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE