Tanja Skaza: Narava je najboljša učiteljica

11. 5. 2016 | Besedilo: K. Ž.

Plastika Skaza, C! Cuisine, Organko, plastika

»Narava je najboljša učiteljica, zato prihodnost vidimo v povezovanju tehnologije z naravo. Želimo razvijati inovativne produkte, ki bodo povezali človeka z naravo,« je poudarila Tanja Skaza, direktorica družinskega podjetja Skaza, ki bo prihodnje leto obeležilo že 40 let delovanja.

»Prihodnost je v okolju prijazni plastiki, v izdelkih, ki so v sožitju z naravo, hkrati pa barviti, lepega videza in, kar je bistveno, nam omogočajo, da z njimi povemo zgodbo in ustvarjamo spomine,« pravi Tanja Skaza. Z naravo so tesno povezane zgodbe, ki jih Skaza piše o svojih blagovnih znamkah. Linijo dizajnerskih kuhinjskih izdelkov C! Cuisine, s katero so prisotni na 24 trgih, so letos nadgradili z novimi trendovskimi pastelnimi odtenki in novo podobo s sloganom »Viva la picnic!«. »Pred  poletjem, ko se pikniki vrstijo drug za drugim, bomo dodatno poudarjali pomen večkratne uporabe plastičnih izdelkov. Slovenci namreč še vedno vse premalo razmišljamo o tem, po kakšnem planetu bodo hodile naslednje generacije,« je povedala izvršna direktorica Skaze Ana Laura Rednak in dodala, da so za vse, ki prisegajo na ekološke izdelke, oblikovali tudi lončke iz novih, biorazgradljivih materialov na osnovi reciklatov in biomase, ki so rezultat lastnega razvoja.

Tudi Organko, mini kompostnik oziroma koš za biološke odpadke, bo letos doživel posodobitve. »Dodali mu bomo celo linijo izdelkov, ki spodbujajo lastno ekološko pridelavo hrane in življenjski slog ljubiteljev vrtnarjenja. Organko namreč s pomočjo mikroorganizmov spreminja organske odpadke v kompost. Stranski produkt tega je  fermentacijska tekočina, ki je odlično gnojilo za domače rastline in učinkovito sredstvo za čiščenje odtokov,« pravi Tanja Skaza, vesela, da je bila rast prodaje te blagovne znamke lani za 50 odstotkov večja kot leto poprej. Največjo rast so zabeležili na Nizozemskem, v Avstriji in Belgiji. Tudi na Hrvaškem so nad mini kompostnikom navdušeni; v prvem četrtletju letos so jih po besedah Ane Laure Rednak prodali šestkrat več kot lani: »Posebna zgodba je hrvaški Osijek, kjer so letos s pomočjo evropskih sredstev kupili 3500 Organkov in jih razdelili gospodinjstvom v soseski Sjenjak. Do jeseni bomo, načrtujemo, tam prodali še 20.000 Organkov, s čimer bi v tem projektu sodeloval celoten Osijek.«

V Skazi bi radi takšno celostno rešitev za zmanjševanje odpadkov vpeljali tudi v druga hrvaška mesta, zato bodo junija osiješko zgodbo predstavili tudi direktorjem hrvaških komunalnih podjetij. Enako idejo so sicer že predstavili tudi nekaterim slovenskim komunalnim podjetjem, a se, kakor pravi Rednakova, »nihče ni upal narediti tega koraka, ki prinese toliko dobrega«.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE