Mehki luksuz

Oblikovanje je oblikovanje; če lahko prodajajo modo, bodo menda šle v promet tudi zofe. To bi lahko bil skupni imenovalec kosov, ki vsi nosijo pečate najuglednejših svetovnih imperijev luksuza: Louis Vuitton, Jean Paul Gaultier, Hermès in Versace.

Vsi ljubitelji znaka LV bodo takoj prepoznali dva od njegovih najbolj klasičnih vzorcev: pisanega Murakami in rjavega Classic Monogram. Za svoje zofe je omenjeno dekorativno blago uporabil ameriški oblikovalec Jason Phillips. Pravi, da gre za 'zabavno raziskovanje tega, kaj je v resnici luksuz. Ste bolj igrive narave ali tradicionalni? se sprašuje oblikovalec. 'Bolj Japonec,' bi bil najbrž odgovor, glede na to, kako so nad sicer kultno modno blagovno znamko navdušeni v tej deželi - in jih bo verjetno navdušila tudi ta zofa.

Jean Paul Gaultier pa se je pred časom združil z velikim francoskim izdelovalcem pohištva Roche Bobois. Vsi, ki zasledujejo Gaultierjevo delo, so verjetno takoj pomislili na črtast vzorec  - in imeli prav. Zofe so prav prikupne, videti pa so nekako kot starodavna vzhodnjaška igra mah-jongg, pri kateri zlagaš ploščice enakih oblik, le z drugačneim vzorcem.

Tudi zofa, ki so jo novembra lani naredili v Versace Home, bo marsikomu všeč. Najbrž zato, ker niti malo ne spominja na visoko modo. Še več, videti je tako udobna, da naravnost vabi vsakega, naj sede vanjo. Na voljo je v različnih kombinacjah materialov ali usnja.

Hermès, ena od znamk, ki najbolj učinkovito na svetu trži luksuz, pa je v svoji 'diviziji' Maison znova na trg dala klasično kolekcijo, ki jo je v dvajsetih letih minulega stoletja zasnoval francoski oblikovalec Jean-Michel Frank. Če se vam zdi, da je takih posvod dovolj, imate spet prav: zofa in fotelj Confortable sta zaradi svojih kockastih, čistih oblika ena od najbolj posnemanih oblikovalskih kosov minulega stoletja.

KOMENTARJI

vijolica
17. 4. 2011 11:03

Ajajaj, to je res velika skrivnost - kako je mogoče, da znamka, kot je Vuitton, s tako prostaškim slogom še vedno najde kupce. Očitno snobizem res nima nikakršne zveze z dobrim okusom. Žalostno je, da tudi kavč, ki ga predstavljate, ni nikakršen presežek, in ga verjetno, če ne bi nosil razvpite oznake LV, še omenili ne bi. In vam tudi ne bi bil všeč. Čisto druga zgodba je obnovljena Hermésova linija, to se pa strinjam.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE