Nova nagradna igra: S fotografijo do novih garažnih vrat Hörmann

7. 5. 2015 | Besedilo: K. N. M.

nagradna igra, Matjaž, hormann

Podjetje Matjaž iz Petrovč, ki je generalni zastopnik za prodajo in vgradnjo garažnih in drugih vrat nemškega proizvajalca Hörmann v Sloveniji, letos praznuje 25 let. Obletnico svojega delovanja bo proslavilo tudi z bralci priloge Deloindom. Vabimo vas, da pozorno spremljate naše objave v prihodnjih tednih in se pravočasno podate v lov za novimi garažnimi vrati.

Zgodba uspešnega podjetja Matjaž se je začela natanko pred 25 leti, ko je Matjaža Gorška zgrabila podjetniška žilica, kot pravi sam, in se je podal, sprva, na samostojno pot. Bil je edini zaposleni, delavec in lastnik podjetja v eni osebi. Kupil je troja garažna vrata, zase, za soseda in prijatelja, se spominja prvih podjet­niških korakov. Z garažnimi vrati, njihovo vgradnjo in blagovno znamko Hörmann se je seznanil med kratkim delovnim bivanjem pri stricu v Nemčiji.

Imel je idejo, bil je vztrajen in verjel je vase. Že naslednje leto se je na lastno pest z garažnimi vrati predstavil na Mednarodnem obrtnem sejmu v Celju, ne da bi nemški proizvajalec za to sploh vedel. A sta pogum in sreča hotela, da ga je predstavnik tega podjetja na sejmu po naključju odkril, prepoznal njegovo odločnost in mu takoj ponudil sodelovanje.

Od takrat sta razvoj in rast podjetja iz Petrovč zgodba o uspehu. V njem je zdaj zaposlenih več kot 50 ljudi, ima 35-odstotni delež na slovenskem trgu garažnih vrat in je po 25 letih polno načrtov in novih pričakovanj za prihodnost.

A vse to se ni zgodilo samo od sebe, pravi Matjaž Goršek. Ob zagnanosti, trdem delu, idejah in podjetnosti je treba poslovno pot graditi na ljudeh, sodelavcih in kupcih, torej uporabnikih vrat, pravi. Poslovanje mora temeljiti na kakovosti izdelka in skupnih vrednotah, kot so poštenost, pripadnost, prilagodljivost, nasmejanost in odgovornost, v prihodnost je treba zreti z optimizmom, doda Primož Oset, direktor podjetja. To pa lahko dosežeš, če so zaposleni zadovoljni; imajo ustrezno plačilo za delo, dobre razmere za delo, možnost izobraževanja in dobre medosebne odnose. S pozitivno energijo se bodo trudili uspešno delovati ne le v jubilejnem letu 2015, ampak tudi v vseh prihodnjih.

Da so zaposleni v podjetju na pravi poti, potrjuje tudi iskren in pošten partnerski poslovni odnos z nemškim proizvajalcem, ki je eden izmed temeljev njihovega 25-letnega uspešnega sodelovanja in dobrih rezultatov.

Dobrega odnosa pa si želijo tudi z bralci Delaindom, zato so se odločili, da vas povabijo k sodelovanju v nagradni igri in nagradijo. Kaj natančno boste morali narediti, vam bomo povedali v prihodnji številki priloge, zdaj lahko le namignemo, da naloga ne bo težka, nagrada pa ne le ena, saj bo podjetje Matjaž nagradilo tri srečne izžrebance, a le eden bo dobil nova sekcijska garažna vrata z vso opremo, ki mu jih bodo strokovnjaki iz podjetja dostavili in tudi vgradili.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE