Na sejmu arhitekture in gradbeništva v Milanu tudi sedem slovenskih podjetij

4. 10. 2013 | Besedilo: Ba. P.

sejem, Made expo, gradbeništvo, milano

Na mednarodnem sejmu arhitekture in gradbeništva Made Expo v Milanu se predstavlja tudi sedem slovenskih podjetij. Na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem agencije Spirit Slovenija je tako še jutri na ogled ponudba podjetij Rihter, Marles Hiše Maribor, Riko Hiše, Jelovica Hiše, Osvetljevalna optika Janez Rihtar, Mipo in Združenja lesne in pohištvene industrije pri Gospodarski zbornici Slovenije.

Sejem Made Expo 2013, ki se je začel v sredo, odprt pa bo do jutri, 5. oktobra, je namenjen predstavitvi izdelkov in storitev s področja gradbeništva in energijsko varčne gradnje. Podjetja predstavljajo predvsem materiale in montažne elemente za gradnjo, konstrukcijske sisteme, izolativne materiale in tehnologije, fasade, elemente za zasteklitve in senčila, elemente za ostrešja, elemente in tehnologije za energijsko varčno gradnjo, notranjo arhitekturo in materiale, so sporočili iz javne agencije Spirit Slovenija.

Slovenska podjetja se predstavljajo na skupnem, 206 kvadratnih metrov velikem razstavnem prostoru pod okriljem Javne agencije Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma.

»Zaradi gospodarske krize na slovenskem trgu so se številni slovenski proizvajalci lesenih montažnih stavb že pred leti odločili, da intenzivneje iščejo svoje poslovne priložnosti na tujih trgih, med katerimi je tudi italijanski,« je povedal Bernard Likar iz Združenja za lesarstvo na GZS. Ob tem je poudaril, da slovenski proizvajalci ponujajo sodobno leseno gradnjo, ki ustreza okoljskim, estetskim in življenjskim standardom najzahtevnejših kupcev. Njihova konkurenčna prednost je, da imajo tradicijo, znanje in upoštevajo najnovejše trende v leseni gradnji. »Skoraj vsi imajo evropsko tehnično soglasje, ki je tako rekoč vstopnica na evropske trge, poleg tega imajo tudi vrsto neobveznih certifikatov in znakov kakovosti, ki zagotavljajo najvišjo kakovost izvedbe,« je še dodal. Ker pa je nastopanje na tujih sejmih za vsakega razstavljavca stroškovno velik zalogaj, je po mnenju Likarja glavna prednost skupnega nastopa racionalizacija in znižanje stroškov razstavljanja za posamezne razstavljavce.

Lani se je na sejmu v Milanu predstavilo 1532 razstavljavcev, obiskalo pa ga je dobrih 230.000 obiskovalcev.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE